NB

Üldtingimused

Posted On detsember 20, 2017 at 1:30 p.l. by / Üldtingimused kommenteerimine on välja lülitatud

 

Ostuprotsess.

Kasutades  ostmiseks e -poodi, valige välja sobiv lillekimp  ja vajutage ostukorvi ikoonile. Järgenvatel kuvatakse teile lillekimbu saaja nimi, aadress, telefoni number ja tellimuse täitmise kuupäev. Allpool tuleb täita  valitud kullrteenuse  piirkond – kui  lillekimbu saaja aadress on Haapsalus  lisandub kullerteenuse  hind  5€, kui  saaja aadress on on  Haapsalust väljas kuni 35km raadiuses, lisandub kullerteenuse hin 10€. Kaugemaid piirkondi teenindame kokkuleppel.

Toote hind

Kõike hinnad UUS LILL OÜ veebipoes Haapsalu Lillekuller on kuvatud  eurodes (€) ja sisaldavad käibemaksu. Lillekimbu hind ei sisalda kullerteenuse hinda.  Kullerteenuse tellijale lisandub kullerteenuse hind.

Makseviisid

Pakume ostu eest tasumiseks järgnevaid võimalusi

  • Pangalingid

Swedbank, SEB pank, LHV pank  ja PayPal. Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimuseleht.Pangalingiga maksmiseks vajutage pangalingi ikoonile. Koopia tellimusest saadetakse ka Teie e-posti aadressile.

  • Pangaüleaknne

Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusleht. Koopia tellimusest saabub koheselt ka Teie e-posti aadressile. Tasuda saate endale sobivas internetipangas. Tellimus täidetakse makselaekumise järgselt. Pangaülekandega tasumisel märkige maksekorralduse selgitusse tellimuse  number.

Kimbud 

Lilled on hooajaline toode ja kõiki lilli ei pruugi alati saada olla, eriti kui tellimuse tähtaeg on lühike.
Seega võib Haapsalu Lillekulleri lillekimp näha välja veidi teistsugune kui e-poe pildil. Florist annab endast parima ,et valminud kimp oleks võimalikult sarnane tellitud kimbule veebis.

Kullerteenuse kord.

Palun kontrollige hoolikalt, et kohaletoimetamise aadress ja telefoninumber oleksid täielikud ja õiged. Me ei vastuta hilinenud kohaletoimetamise või kohale mitte toimetamise eest, kui selle põhjuseks on vale või ebatäpne aadress
 Kuller alustab väljassõitu saaja aadressile, kui ta on ühendust saanud  lillede saajaga telefoni teel. Seega võimalusel lisage alternatiiv telefoni number. Kui kuller ei saa ühendust lillede saajaga teavitame sellest saatjat.
Kulleril on õigus mitte alustada väljasõitu saaja aadressile kui ta ei ole saajaga kontakti telefoni teel saanud.
 Kui saaja ei ole kohal, siis võib kuller jätta lilled usaldusväärse kolmanda isiku (näit naabri, administraatori, uksehoidja, matusebüroo vms) kätte.

GARANTII

Klientide rahulolu on meie üks peamistest väärtustest.

Lillekimbu pikem eluiga ei sõltu siiski ainult meist vaid suures osas ka lillekimbu saaja  järel  hooldamisest. Regulaarselt uue lõike tegemine ja vaasi vee vahetamine  pikendavad oluliselt lillekimbu eluiga.  Pretentsioone võtame vastu  6h jooksul pärast tellimuse täitmist.